اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد

آموزش قانون رسیدگی به تخلفات اداری برای 115 نفر در قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از آموزش قانون رسیدگی به تخلفات اداری برای 115 نفر از کارکنان این جمعیت خبر داد.

آموزش قانون رسیدگی به تخلفات اداری برای 115 نفر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یک دوره آموزشی بعد از ظهر امروز با محوریت آموزش قانون رسیدگی به تخلفات اداری به کارکنان جمعیت هلال احمر استان قزوین در محل ساختمان این جمعیت در شهر قزوین برگزار شد.

حسین درویشی در جریان برگزاری این دوره اظهار کرد: 115 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در این دوره در خصوص قانون رسیدگی به تخلفات اداری آموزش دیدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون این دوره هشت ساعته در دو نوبت طی اسفندماه سال جاری در محل ستاد جمعیت هلال احمر استان، هدف از برگزاری دوره یاد شده را آشنایی کارکنان با قوانین، دستورالعمل‌ها، مجازا‌ت‌ها، صدور آنی و نحوه رسیدگی به تخلفات اداری عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: علاوه بر بخش اداری امدادگران جمعیت هلال احمر نیز به صورت مداوم به منظور برخورداری از آمادگی لازم برای حضور در عملیات‌های امداد و نجات، آموزش می‌بینند.

درویشی برگزاری طرح دادرس در استان قزوین را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: دوره آموزشی طرح دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) نیز در راستای سیاست‌های آموزشی جمعیت هلال احمر در تمام شعب شهرستان‌های قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره مختص آموزش مجریان طرح است، یادآور شد: تعداد 140 نفر از مجریان طرح به مدت پنج روز از سوی مربیان مطرح امداد و نجات استان آموزش‌های تئوری و عملی مورد نیاز را در خصوص طرح و همچنین امداد و کمک‌های نخستین در بلایا دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در خصوص دیگر فعالیت‌های این جمعیت در سال جاری عنوان کرد: برپایی نمایشگاه و گالری خیران برای فروش به نفع نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج، برپایی کارگاه آموزشی با حضور رؤسای خانه‌های داوطلب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع فجرآفرینان هلال در ایام دهه مبارک فجر بخشی از این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/77011/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول