اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات خبر داد

اعزام کاروان جوانان هلال احمر قاینات به روستای جبار

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات گفت: کاروان جوانان جمعیت هلال احمر قاینات به روستای محروم جبار اعزام شدند.

اعزام کاروان جوانان هلال احمر قاینات به روستای جبار

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، حمزه اسعدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اردوهای جهادی هلال احمر قاینات سومین اردوی جهادی سال جاری در روستای جبار از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان این‌که یک نفر مربی احکام بانوان، مربی قرآن نونهالان، مربی امداد و کمک‌های اولیه در این کاروان حضور داشتند، تصریح کرد: همچنین 10 امدادگر خواهر و برادر در این کاروان شرکت داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات علت انتخاب این روستا را آسیب‌دیدگی آن به دلیل دو دهه خشکسالی و خشک شدن قنوات آن دانست و اذعان داشت: این اردوی جهادی با هدف آموزش و توانمندسازی افراد روستا در مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی برگزار شد.

اسعدزاده ادامه داد: در این طرح به 20 نفر از دانش‌آموزان و نونهالان و همچنین به 75 نفر از بزرگسالان زن و مرد این روستا آموزش امداد و کمک‌های اولیه داده شد.

وی با بیان این‌که در این اردو علاوه بر آموزش امداد، تست فشار خون و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان برگزار شد، متذکر شد: همچنین کلاس آموزش احکام ویژه بانوان با حضور 40 نفر از اهالی روستا برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات با بیان این‌که اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محور از تابستان 89 آغاز شده است، افزود: جوانان عضو هلال احمر این شهرستان در بیش از 12 روستای قاینات فعالیت کرده‌اند.

اسعدزاده خاطرنشان کرد: جوانان عضو هلال احمر این شهرستان به بیش از یک‌هزار و 500 نفر از روستاییان محروم خدمات امدادی ارائه کردند.

انتهای پیام/69010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول