اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه:

جامعه ایرانی به برکت قرآن رو به پیشرفت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز به برکت قرآن جامعه‌ای رو به پیشرفت و ترقی داریم و مسیر شکل گرفته مسیری ارزشمند است.

جامعه ایرانی به برکت قرآن رو به پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و سعید طوسی قاری کشوری برگزار شد.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه در این جلسه با اشاره به جایگاه قرآن در جامعه، تصریح کرد: امروز به برکت قرآن جامعه‌ای رو به پیشرفت و ترقی داریم و مسیر شکل گرفته مسیری ارزشمند است.

وی افزود: باید برای رشد فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم و این مسیر تنها با همت و تلاش همه متولیان حوزه فرهنگ ممکن خواهد شد.

به گفته رحیمی‌زنگنه، کانون‌های فرهنگی هنری  مساجد نیز از این پتانسیل برخوردارند تا زمینه رشد فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید برای تبدیل ارزش‌های قرآنی در جامعه به فرهنگ تلاش کنیم و کار زمینه را برای رشد فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم خواهد کرد.

این مسئول یکی از رویکردهای اصلی در حوزه فرهنگ و هنر را استمرار فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و ابراز داشت: سلسله برنامه‌های "بر امواج فرهنگ و هنر" در واقع با همین رویکرد تدوین شده‌اند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های تقویم فرهنگ و هنر در سطح استان کرمانشاه به یک برنامه منظم و ارزشمند تبدیل شده و به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/2700/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول