اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

کانون‌های فرهنگی مساجد سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد بهترین سنگر در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می‌باشد.

کانون‌های فرهنگی مساجد سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری ظهر امروز در حاشیه چهارمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: دشمن در گذشته جنگ سخت را علیه انقلاب اسلامی در دستور کار داشت، اما اکنون جنگ نرم را که مقابله با آن دشوارتر از جنگ سخت است، در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ نرم به معنای ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم می‌باشد، اظهار داشت: در این جنگ استکبار جهانی به سراغ سنگرهای معنوی، خانواده، جوانان و اقتصادی می‌رود تا آنها را منهدم کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در رابطه با جنگ نرم و تفاوت آن با جنگ سخت اظهار کرد: در حقیقت جنگ سخت جنگ تجهیزات است که رو در رو است ولی جنگ نرم به شکل دیگری است.

ذوالفقاری بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین مرکز برای تجمع مردم و جوانان بوده و هستند که باید با درک صحیح از این موضوع بتوان گرایش‌های مختلف را در مسجد سمت و سو بخشید.

وی ادامه داد: مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروزه بیش از گذشته مورد توجه و تفقد مقام معظم رهبری قرار دارد که این مهم نشان از رسالت عظیم کانون‌های مساجد در رفع دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری دارد.

گفتنی است چهارمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با عنوان بشارت 6 به مدت سه روز با حضور  50 نفر از مدیران مسئول کانون فرهنگی هنری جدیدالتاسیس در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام/87001/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول