اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان عنوان کرد

حضور بیش از یک‌هزار نفر در همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان

دبیر همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان گفت: بیش از یک‌هزار نفر در همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان شرکت کرده‌اند.

حضور بیش از یک‌هزار نفر در همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، یزدان سهرابی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری در خرم‌آباد در حال برگزاری است، اظهار کرد: مجمع مشورتی جوانان دفتر نمایندگی ولی فقیه در لرستان پنج سال است که با ابتکار نماینده ولی فقیه شروع به فعالیت کرده و تاکنون اقدامات بزرگی در زمینه‌های مختلف انجام داده است.

دبیر همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان گفت: برگزاری همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات حاصل یک سال تلاش بوده که امروز شاهد بیش از یک هزار جوان مسجدی و محلاتی در این همایش هستیم.

سهرابی خاطرنشان کرد: تمام جوانانی که امروز در این همایش حضور پیدا کردند، از طریق سامانه همایش جوانان محلات و مساجد ثبت‌نام کردند.

این مسئول یادآور شد: برگزاری این همایش در قالب چهار کمیسیون تخصصی از جمله کمیسیون اجتماعی فرهنگی فناوری و علمی و آسیب‌ها و تهدیدها در حال برگزاری است.

دبیر همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان گفت: جوانان لرستانی در پاسداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب آمادگی کامل دارند، به گونه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس این استان بیش از 6300 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سهرابی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش رفع شبهات جوانان بوده است که تاکنون نزدیک به یک هزار سوال به دبیرخانه این همایش ارسال شده و امروز در کارگاه‌های مختلفی به آنها پاسخگویی می‌شود.

وی تصریح کرد: مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان از دو بحث جوانان و جوانیاوران تشکیل شده که برای عملی کردن این‌گونه کارها نیازمند همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی استان هستیم که خوشبختانه در این همایش نیز همکاری خوبی داشته‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد همایش بزرگ جوانان مساجد و محلات لرستان پیش از ظهر امروز با پیام آیت‌الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلید کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/85001/ب۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول