اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور مسئولان کشوری و لرستانی

نخستین همایش جوانان مساجد و محلات لرستان برگزار می‌شود

دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان گفت: نخستین همایش جوانان مساجد و محلات لرستان برگزار می‌شود.

نخستین همایش جوانان مساجد و محلات لرستان برگزار می‌شود

یزدان سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، سخنرانی و آخرین آمار حضور جوانان را بیان کرد و گفت: در همایش جوانان مساجد و محلات استان لرستان بیش از 1100 جوان لرستانی ثبت‌نام کردند.

وی اظهار داشت: این همایش در قالب تشکیل چهار کمیسیون تخصصی هفتم اسفندماه جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

سهرابی تصریح کرد: در همین ارتباط بیش از 450 نفر از افراد ثبت‌نام شده، برای حضور در کمیسیون فرهنگی این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان افزود: 280 نفر از جوانان نیز برای شرکت در کمیسیون تخصصی اجتماعی، 180 نفر برای حضور در کمیسیون تخصصی آسیب‌ها و تهدیدها و 140 نفر نیز برای شرکت در کمیسیون علمی همایش ثبت‌نام کرده‌اند.

وی همچنین از جمع‌آوری سئوالات و ابهامات دینی و شبهات ذهنی جوانان استان لرستان از طریق سامانه اینترنتی همایش خبر داد و متذکر شد: دراین رابطه بیش از 750 موضوع و سئوال مطرح شده، از سوی جوانان برای طرح در کمیسیون‌های تخصصی همایش گردآوری شده است.

دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان عنوان داشت: علاوه بر این سئوالات دیگری نیز از طریق نشست‌های محله‌ای نماینده ولی فقیه در لرستان و همچنین گفتمان‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان احصا و جمع‌آوری شده است.

سهرابی با اشاره به ابتکار مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در برگزاری این همایش، یادآور شد: فعالیت‌های این مجمع با هدایت و راهنمایی نماینده ولی فقیه در لرستان، زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده است.

دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان با بیان اینکه تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از ابتکارات ارزشمند در این استان است، اذعان داشت: در قالب این مجمع جوانان متعهد، خلاق و ارزشی گرد هم آمده تا در مسیر تبیین منویات رهبری در حوزه جوانان گام بردارند.

وی، سخنرانان این همایش را نماینده ولی فقیه در لرستان، آیت‌الله اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، غلامرضا حسینی مسئول پژوهشکده ستادهای نماز جمعه کشور، حجت‌الاسلام صالح‌نیا استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه غرب تهران، مهندس الیاسی رئیس اداره ثبت اختراعات کشور، مهندس ابوالفضل احمدی عضو شورای عالی فضای مجازی کشور عنوان کرد.

این همایش صبح فردا در دانشگاه لرستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول