اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار:

کاهش نرخ مقرری‌بگیران بیمه بیکاری دنبال می‌شود

معاون مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نخستین هدف ما در این اداره کل کاهش نرخ مقرری‌بگیران بیمه بیکاری است.

کاهش نرخ مقرری‌بگیران بیمه بیکاری دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، راضیه مهدی‌پور پیش از ظهر امروز در دومین گردهمایی سراسری حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در استان کرمان اظهار داشت: سیاست‌ها، اهداف، راهبردها و برنامه‌های راهبردی اداره کل مشاغل و حمایت از بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سال 93 پیش‌بینی شده است.

وی ابراز داشت: نخستین هدف ما در اداره کل مشاغل و حمایت از بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاهش نرخ مقرری‌بگیران بیمه بیکاری است.

معاون مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به غیر از سه استان شاهد روند کاهش نرخ مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در کشور هستیم.

مهدی‌پور بیان داشت: افزایش مهارت مقرری‌بگیران در دستور کار قرار دارد و سیاست این است که آموزش‌ها را افزایش دهیم.

وی افزایش اشتغال مجدد مقرری‌بگیران و سوق دادن آنها به سمت بازار فعال و کاهش نرخ رشد واحدهای دارای مشکل را از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای سال آینده بیان کرد.

مهدی‌پور ادامه داد: به‌روزرسانی بنگاه‌های اقتصادی، افزایش کیفیت محصولات، اصلاح ساختار، کمک به توسعه و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پایدارسازی اشتغال و افزایش قدرت مالی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری از دیگر اهداف اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی همچنین تداوم و استمرار حیات اقتصادی بنگاه‌ها و رقابت‌پذیری آنها، برگزاری کارگروه‌ها و گردهمایی سراسری، ارتقای آموزش و ساماندهی آموزش و مهارت‌های چند منظوره و ایجاد بانک اطلاعاتی واحدهای مشمول را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

این مسئول عنوان کرد: برنامه‌ها در استان‌ها باید در راستای اهداف و سیاست‌های اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول