اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 385 مبلغ و مبلغه بومی دشتستان در برنامه‌های فرهنگی

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 385 مبلغ و مبلغه بومی دشتستان در برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

مشارکت 385 مبلغ و مبلغه بومی دشتستان در برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: روحانیون بومی و غیربومی و مبلغان و مبلغات در اجرای برنامه‌های این سازمان همکاری مناسبی دارند که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 385 مبلغ و مبلغه بومی دشتستان در برنامه‌های فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 270 مبلغ و 105 مبلغه بومی در سال جاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اداره همکاری داشته‌اند.

محمودی‌نیا تصریح کرد: مراسم ایام فاطمیه، سنت حسنه اعتکاف، عید مبعث، ارتحال حضرت امام راحل(ره)، نیمه شعبان، مراسم ویژه ماه‌های مبارک رمضان محرم و صفر از مناسبت‌هایی بودند که روحانیون با این اداره مشارکت کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای بیش از 2 هزار جلسه سخنرانی توسط روحانیون اعزامی به این شهرستان در سال جاری خبر داد.

محمودی‌نیا بیان کرد: به همت روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم،اصفهان، طرح هجرت قم و اداره اوقاف و امور خیریه قم به این شهرستان بیش از 2 هزار و 100 جلسه سخنرانی در مناسبت‌های مختلف در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی در دستور کار این اداره قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول