اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه:

کاهش سن اعتیاد زنگ خطری برای جامعه است

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: کاهش سن اعتیاد زنگ خطری برای جامعه بوده و باید برای این پدیده شوم که زلزله خاموش محسوب می‌شود تلاش کرد.

کاهش سن اعتیاد زنگ خطری برای جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زیرکوه، فرهاد فلاحتی در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زیرکوه، بر تلاش بیشتر اعضای کمیته مربوطه بر کاهش تقاضا و پیشگیری از گسترش مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت: بسیاری از بزه‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر است که باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه و خانواده و با رویکرد اجتماعی توزیع و استعمال مواد مخدر محدود و کاهش یابد.

وی بر آگاه‌سازی جامعه در ارتباط با تبعات و عوارض مواد مخدر بر مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و کارگاه‌های آموزشی برای دهیاران و شوراهای اسلامی تاکید کرد و افزود: کمیته‌های مربوطه برنامه‌های قابل اجرا در سال 93 را تا پایان سال به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار شهرستان زیرکوه بر هزینه کردن اعتبارات توسط ادارات در این راستا تاکید کرد.

در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه از دستگیری 20 نفر طی ماه گذشته خبر داد و آمادگی نیروهای انتظامی برای مبارزه جدی با این پدیده شوم و خانمان‌سوز را اعلام کرد و خواستار همکاری سایر نهادها با نیروی انتظامی شهرستان شد.

بخشی گفت: تاکنون 20 پرونده تشکیل و مقادیری تریاک و شیشه کشف و ضبط شده و همچنین پنج خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

انتهای پیام/22482/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول