اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

مشکلات جاده چمستان ـ آمل برطرف می‌شود

نماینده شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل 10کیلومتر از مسیر جاده چمستان به شهرستان آمل تا پایان سال جاری خبر داد.

مشکلات جاده چمستان ـ آمل برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی امشب در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی رویان ـ گلندرود و رویان ـ منوچهرکلا در جمع خبرنگاران از حل شدن مشکل و رفع موانع قرارداد پیمانکار مجری کمربندی نور ـ رویان خبر داد و گفت: به جز 300 متر از مسیر که در بحث تملک قدری مشکل وجود دارد بقیه مسیر در حال زیرسازی و آسفالت است.

وی افزود: برای تملک 300 متر باقیمانده هم شهرداری رویان پیگیر است تا با تغییر کاربری این مشکل را رفع و رضایت مالک را جلب کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت اضافه کرد: در مسیر کمربندی نور، رویان نیاز به احداث دو پل روگذر است که با توجه به ضرورت و اولویت طرح مطالعه آن در دست اقدام است، اما برای رفع گره کور ترافیک در رویان در ادامه کمربندی از رویان تا سیاهرود اقدام خاصی صورت نگرفته و نیاز به پیگیری دارد.

فیاضی همچنین از انجام عملیات راهسازی در محور نور، چمستان، آمل توسط پیمانکار جدید خبر داد و گفت: تا پایان سال 10 کیلومتر از مسیر در چمستان به سمت آمل از خطر خارج می‌شود.

وی درباره اقدامات کاهش ترافیک در رویان ابراز داشت: اقدامات فعلی و هماهنگی‌های انجام شده، مسکن است و شهرداری باید تلاش کند راه‌های دیگری را باز کند تا شاهد روان شدن ترافیک در این شهر پرتردد و شلوغ باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان از افتتاح اتاق عمل بیمارستان امام (ره) نور با اعتبار یک‌میلیارد تومان در روز تولد حضرت زینب (س) خبر داد و افزود: سی.‌تی.اسکن این بیمارستان نیز نیز قبل از پایان سال و ام.آر.آی نیز در اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی رادیولوژی بیمارستان شهر چمستان نور با اعتبار 150 میلیون تومان تا پایان سال خبر داد و افزود: چهار پزشک متخصص به چمستان اختصاص داده شد که با بیمارستان نور هم همکاری دارند.

انتهای پیام/86023/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول