اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور خبر داد

برگزاری مجمع قرآن و عترت در شهر نور

امام جمعه شهرستان نور از برگزاری نهمین محفل نورانی مجمع قرآن و عترت در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

برگزاری مجمع قرآن و عترت در شهر نور

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با اشاره به نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی بشر، اظهار داشت: زندگی قرآنی براساس رعایت مقررات و عدالت و صمیمیت است و مردمی که این‌گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش هستند و سعادت ابدی و جاودانه نصیب آنها می‌شود.

وی تدبر در قرآن را سبب درک معانی کلام خدا دانست و بیان داشت: قاری قرآن باید با توجه به معانی قرآن، آن را تلاوت کند و در آیات تفکر و اندیشه نماید و از آن‎ها پند بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری هشت مجمع قبلی در مساجد مختلف سطح شهرستان افزود: نهمین محفل نورانی مجمع قرآن و عترت این شهرستان  با حضور قاریان ممتاز و سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر نقویان، جمعه نهم اسفند ماه امسال بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر نور برگزار می‌شود.

باقرزاده از عموم مردم برای بهره‌مندی از این محفل قرآنی دعوت کرد تا دقایقی را با شنیدن نوای دلنشین قرآن در آن تدبر و با درک مفاهیم آن در جامعه عمل قرآنی داشته باشند.

انتهای پیام/86023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول