اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف شهرستان نور خبر داد

برگزاری آزمون حفظ قرآن در شهرستان نور

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور از رقابت 200 حافظ قرآن در دومین مرحله آزمون شفاهی و کتبی اوقاف در این شهرستان خبر داد.

برگزاری آزمون حفظ قرآن در شهرستان نور

حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور اظهار داشت: دومین مرحله آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون که در دو مرحله شفاهی و کتبی  برگزار می‌شود حدود 200 نفر از حافظان قرآنی شرکت دارند و در 10 رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

ولی‌نژاد مکان برگزاری آزمون شفاهی را  در فاطمیه شهر نور، روستای بوته ده و تکیه ابوالفظلی روستای رستم‌رود عنوان کرد و گفت: آزمون شفاهی امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

این مسئول محل و زمان آزمون کتبی را روز جمعه هفته جاری در فاطمیه شهر نور اعلام کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور، تعداد داوطلبان در رشته حفظ جز 30 را 60 نفر، حفظ جز 1 و 30 را 50 نفر، حفظ جز 1،2 و 30 را 20 نفر، حفظ موضوعی با 150 موضوع را 40 نفر و 300 موضوع را 10 نفر اعلام کرد و افزود: در سایر رشته‌ها حفظ 5 جز، 10 جز، 15 جز ، 20 جز و کل قرآن را مجموعا 14 نفر شرکت دارند.

انتهای پیام/86023/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول