اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم الاتحاد عربستان:

انتظار چنین بازی را از تیم تراکتورسازی داشتم‌

سرمربی تیم الاتحاد عربستان گفت: انتظار چنین بازی از تیم تراکتورسازی و تشویق تماشاگران این تیم را داشتم.

انتظار چنین بازی را از تیم تراکتورسازی داشتم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خوان‌ورزری شامگاه امروز در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: ما به خوبی تیم تراکتورسازی را آنالیز کرده بودیم و برای تمامی دقایق بازی برنامه داشتیم، اما یک لحظه غفلت از شماره 10 تراکتورسازی تمام برنامه‌های من را به هم زده و موجب باخت تیم ما شد.

وی افزود: من از تراکتورسازی انتظار چنین بازی داشتم و تماشاگران این تیم نیز به تشویق تیم خود برتری روحی میزبان را سبب شدند و در مجموع با وجود ارائه بازی خوب از سوی هر دو تیم، برتری با تیم تراکتورسازی بود.

سرمربی اروگوئه‌ای تیم الاتحاد عربستان تصریح کرد: بعد از 10 نفره شدن تیم تراکتورسازی، به دنبال روزنه برای نفوذ به خط دفاعی تراکتورسازی و زدن گل برتری بودیم که موفق به این امر نشده و در نهایت مغلوب تیزهوشی مهاجم تراکتورسازی شدیم.

وی در مورد وضعیتش بعد از این شکست در باشگاه الاتحاد ابراز داشت: من مربی حرفه‌ای هستم و آمادگی برخورد با هر رویدادی را داشته و تنها تمرکزم در هدایت و تمرینات تیم می‌باشد در مورد آینده نگران نیستم.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان با در تبریز برابر تراکتورسازی تبریز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شده و بدون امتیاز تبریز را ترک گفت.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول