اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زننده اولین گل آسیایی تراکتورسازی چه کسی خواهد بود

گلزنانی که دیگر در تراکتورسازی نیستند

تیم تراکتورسازی در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حال حاضر به مصاف تیم الاتحاد عربستان رفته است و این در حالی است که گلزنان سابق تیم تراکتورسازی دیگر در این تیم نیستند.

گلزنانی که دیگر در تراکتورسازی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دومین حضور خود را در جام باشگاه‌های آسیا تجربه می‌کند؛ این تیم در رقابت‌های دور گذشته صاحب یک پیروزی، یک تساوی و چهار شکست شده و با 4 امتیاز به کار خود پایان داد و در 6 بازی خود 8 گل به ثمر رسانده و 12 بار نیز دروازه‌اش گشوده شده است.

تراکتورسازی در مقابل الجزیره امارات سه بار موفق به گلزنی شد که سیدمهدی سیدصالحی، جواد کاظمیان و مسعود ابراهیم‌زاده  زننده گل‌های تیم تراکتورسازی بودند. در بازی رفت تراکتورسازی با الجیش نیز شاگردان تونی اولیویرا سه بار گلزنی کردند که  سیدمهدی سیدصالحی، فلاویو لوپز و گیلسون سوارس  این گل‌ها را به ثمر رساندند.

تیم تراکتورسازی در دو بازی رفت و برگشت برابر الشباب عربستان و بازی برگشت برابر  الجزیره امارات موفق به گلزنی نشدند؛ دو گل بازی پایانی تراکتورسازی در بازی برابر الجیش قطر در بازی برگشت توسط  گیلسون سوارس به ثمر رسید.

در مجموع  3 گل توسط گیلسون سوارس برزیلی، دو گل سید مهدی سید صالحی و یک گل توسط فلاویو لوپز، جواد کاظمیان و مسعود ابراهیم‌زاده به ثمر رسید.

جالب اینکه از پنج گلزن تیم تراکتورسازی در فصل گذشته فقط جواد کاظمیان و مسعود ابراهیم‌زاده در این تیم حضور داشتند و سه بازیکن دیگر از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شده‌اند.

حالا باید منتظر ماند و دید که اولین گلزن تیم تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام/60001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول