اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم الاتحاد عربستان:

تراکتورسازی مشکل خط دفاعی دارد/ فقط برای برد به تبریز آمده‌ایم

سرمربی تیم الاتحاد عربستان گفت: تیم تراکتورسازی را به خوبی آنالیز کرده و از مشکلات خط دفاعی این تیم آگاهی کامل دارم.

تراکتورسازی مشکل خط دفاعی دارد/ فقط برای برد به تبریز آمده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خوان ورزری سرمربی اروگوئه‌ای تیم الاتحاد عربستان بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از اینکه برای بازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در تبریز به سر می‌برم خوشحال بوده و امیدوارم با خاطره خوشی تبریز را ترک کنیم.

وی به آنالیز تیم تراکتورسازی اشاره کرده و عنوان داشت: از تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش شناخت کافی داشته و  چند بازی آخر این تیم را آنالیز کرده و به خوبی با مشکلات خط دفاعی تیم تراکتورسازی آشنا می‌باشیم.

ورزری  استخوان‌بندی تیمش را از بازیکنان عربستانی ذکر کرده و  گفت: ما تنها دو بازیکن خارجی داریم و باید عنوان کنم که  از فوتبال ایران شناخت لازم را داشته و می‌دانیم برابر تراکتورسازی بازی سختی در پیش داریم، اما جز به پیروزی و کسب سه امتیاز به چیز دیگر فکر نکرده و برای  برد وارد میدان می شویم.

وی نتایج دو تیم در لیگ‌های کشور خود را مشابه دانسته و خاطر نشان کرد: هم تراکتور و هم الاتحاد  در لیگ حرفه‌ای کشور خود نتایج خوبی نگرفته و در میانه‌های جدول قرار دارند، اما این دلیلی برای عدم موفقیت در بازی فردا  و رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نمی‌شود.

سرمربی تیم الاتحاد عربستان با مطلوب خواندن  شرایط مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: در مسابقات گروهی شرایط بازی با تمام تیم‌ها ممکن می‌شود و تیم‌هایی که بهتر هستند می‌توانند از گروه خود صعود کنند و این روش برای تیم‌های آسیا بهتر می‌باشد.

از دور اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فردا ساعت 16 تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم الاتحاد عربستان می‌باشد. دو تیم العین امارات و لخویان قطر  دیگر تیم‌های این گروه هستند.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول