اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان تأکید کرد

ساماندهی هرچه سریع‎تر نخاله‏‏های ساختمانی تپه «هزارپیچ» گرگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ساماندهی هرچه سریع‎تر نخاله‏های ساختمانی و فاضلاب انسانی تپه «هزارپیچ» گرگان تأکید کرد.

ساماندهی هرچه سریع‎تر نخاله‏‏های ساختمانی تپه «هزارپیچ» گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار داشت: موضوع ساماندهی فاضلاب انسانی و نخاله‏های ساختمانی واقع در تپه «هزارپیچ» گرگان باعث نارضایتی برخی از شهروندان ساکن در اطراف این منطقه شده که با وجود تمامی صورت‎جلسات و ابلاغ‎ها در سال‎های گذشته، متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از شهرداری و سایر دستگاه‎های مرتبط این است که هرچه سریع‎تر راهکار اجرایی برای انتقال نخاله‏های ساختمانی و فاضلاب انسانی، از این منطقه صورت گیرد.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گلستان بیان داشت: استان گلستان را می‎توان با وجود تمام تلاش‎هایی که تاکنون در حوزه بهداشت و سلامت صورت گرفته، از استان‎های محروم از این حیث قلمداد کرد که این نشان‎دهنده این است که این حوزه نیاز به کار بیشتر دارد و وظیفه متولیان حوزه بهداشت و درمان را سنگین‏تر از قبل می‎کند.

بهداشت از موضوعات بسیار حیاتی هر اجتماعی است

وی ادامه داد: مسئله بهداشت و سلامت افراد از موضوعات بسیار مهم و حیاتی در هر اجتماعی است و اگر توجه کافی به آن نشود، صدمات جبران ناپذیری را برای فرد، خانواده و جامعه به بار خواهد آورد و حتی می‎تواند نقطه آغاز بسیاری از آسیب‎های اجتماعی گردد.

طهماسبی اظهار داشت: نوروز نزدیک است و همه ساله تعداد زیادی از هموطنان عزیز در این ایام مهمان استان گلستان خواهند بود، لذا از تمامی دستگاه‎های مرتبط انتظار داریم تا تسهیلات ویژه و در خور شأن استان را در اختیار مسافران و میهمانان گلستان قرار دهند تا این عزیزان ضمن داشتن یک سفر ایمن و سالم، با خاطره‎ای خوب استان گلستان را ترک کنند.

ضرورت سخت‏گیری نسبت به آزمایش اعتیاد رانندگان وسائل نقلیه عمومی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان با اشاره به حادثه تلخ تصادف در محور هراز، که منجر به از دست رفتن جان چند تن از هم‎استانی‎های عزیزمان شد، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل بی‎احتیاطی و عدم هوشیاری راننده‏ها بارها شاهد اتفاقاتی تلخ از این دست بوده‏ایم و انتظار داریم که مراکز بهداشت سخت‏گیری لازم را نسبت به معاینات و آزمایش اعتیاد رانندگان وسائل نقلیه سنگین و عمومی به عمل آورند.

انتهای پیام/2307/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول