اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه تجارت داخلی همدان:

350 هزار خانوار در همدان مشمول دریافت سبد کالای دولت هستند

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: 350 هزار خانوار در سطح استان مشمول دریافت سبد کالای دولت هستند.

350 هزار خانوار در همدان مشمول دریافت سبد کالای دولت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب توزیع سبد کالا در استان همدان اظهار داشت: در مرحله اول این طرح بیش از 95 درصد مشمولان، سبد کالای خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرحله بعدی توزیع کالا نیز در دست انجام است، ادامه داد: در آغاز توزیع سبد کالا بین مشمولان، سرپرستان خانوارهای چهارنفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری‌بگیران با حقوق بیش از 5 میلیون ریال، سبد کالا دریافت نمی‌کردند.

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه کارکنان دولت برخوردار از بیمه‌ تأمین اجتماعی نیز در آغاز این طرح، سبد کالا دریافت نکردند، ادامه داد: با بررسی دولت، از این پس، این اقشار نیز می‌توانند نسبت به دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در 120 فروشگاه در سطح استان کار توزیع کالا انجام می‌شد، از افزایش این تعداد در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد.

اسدی با بیان اینکه 350 هزار خانوار در سطح استان مشمول دریافت سبد کالای دولت هستند، از سرعت عمل استان و برنامه‌ریزی درست برای توزیع این سبد کالایی در بین مردم سخن گفت و ادامه داد: وجود کالاهایی چون برنج، روغن، پنیر و مرغ در درون استان، باعث تسهیل در کارها شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح استان گفت: در این نمایشگاه کالاهای اساسی مردم عرضه می‌شود.

*فعلاً عرضه مرغ در نمایشگاه بهاره در برنامه نیست

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه یکی از کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه گوشت قرمز است، در ارتباط با عرضه مرغ منجمد تصریح کرد: فعلاً عرضه مرغ را در نمایشگاه در برنامه نداریم.

وی با بیان اینکه باید ثبات بازار را در نظر داشت، ادامه داد: در صورت نیاز بازار برای مرغ، می‌توانیم از ذخایر موجود، نیاز بازار را رفع کنیم.

اسدی از تهیه و ذخیره‌سازی کافی سیب و پرتقال خبر داد و گفت: از 22 اسفندماه کار عرضه میوه و مرکبات در سطح بازار استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت نهایی میوه شب عید هنوز مشخص نشده است، تأکید کرد: قیمت آن به تناسب قیمت بازار و نزدیک به این قیمت، در دهه پایانی اسفند تعیین می‌شود.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول