اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نطنز خبر داد

8200 خانوار مشمول دریافت سبد کالا در نطنز

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نطنز گفت: 8 هزار و 200 خانوار در شهرستان نطنز مشمول دریافت سبد کالا هستند.

8200 خانوار مشمول دریافت سبد کالا در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی نجاتیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 13 بهمن‌ماه که طرح دریافت سبد کالا آغاز شده و تاکنون 6 هزار و 420 خانوار سبد کالای خود را از مراکز اعلام شده، دریافت کرده‌اند.

وی افزود: مرحله نخست سبد کالا از 13 تا 28 بهمن اجرا شد که در سطح شهر نطنز و بادرود 6 مرکز برای توزیع سبد کالا به سرپرستان خانوار فعالیت کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نطنز خاطرنشان کرد: برای رفاه حال همشهریان در نظر داریم تا 4 مرکز دیگر در شهرهای خالدآباد، طرق‌رود و فروشگاه اتکا بادرود دایر کنیم تا در مجموع 10 مرکز در سطح شهرستان برای سبد کالا فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: از روز 3 اسفندماه سال جاری، مرحله جدید سبد کالا آغاز شده که متعلق به سرپرستان خانوارهایی است که در مرحله نخست نتوانسته‌اند سبد کالای خود را دریافت کنند که این خانوارها شامل بازنشستگان تامین اجتماعی و خانوارهای بالای 4 نفر هستند.

نجاتیان، یکی از نکات جالب توجه  توزیع سبد کالا را مراجعه شهروندان سایر شهرستان‌ها به شهر بادرود عنوان کرد و متذکر شد: فاصله اندک بادرود با روستاهای حسین‌آباد آران و بیدگل و موغار اردستان سبب شده این عزیزان برای دریافت سبد کالایشان به بادرود مراجعه نمایند و فروشگاه‌های منطقه بادرود نیز با آغوش باز پذیرای هموطنان عزیزمان هستند.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه شهرستان نطنز در نوبت نخست اهدای سبد کالا، جزو تعداد کمی از شهرستان‌های استان بود که هر 5 قلم جنس سبد کالا را در اختیار داشت و مشکل خاصی در توزیع پیش نیامد.

انتهای پیام/63025/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول