اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر در مجلس:

برای تامین اقلام سبد کالا باید برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌گرفت

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی به مشکل تامین برخی از اقلام سبد کالا اشاره کرد و گفت: باید تدبیر و برنامه‌ریزی بهتری برای این اقدام انجام می‌گرفت.

برای تامین اقلام سبد کالا باید برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌گرفت

محمدابراهیم محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره توزیع سبد کالا و مشکلات ناشی از آن سئوال پرسیدم.

وی با اشاره به اینکه سبد کالا به تمام طبقات جامعه تعلق نگرفت، گفت: بسیاری از این افراد فاقد درآمد کافی هستند و علاوه بر آن نحوه تهیه اقلام سبد کالا مشکلات و ایرادات اساسی دارد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی به مشکل تامین برخی از اقلام سبد کالا همچون تخم مرغ اشاره کرد و ابراز داشت‌: باید تدبیر و برنامه‌ریزی بهتری برای این اقدام انجام می‌گرفت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به درخواست خود از وزیر مربوطه مبنی بر حمایت از کشاورزان اشاره کرد و ادامه داد: قیمت نخود و سایر محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه باید توسط دولت تقویت شود.

محبی با بیان اینکه نخود کشاورزان کرمانشاه بسیار مرغوب است و قابلیت صادرات درجه یک و ممتاز را دارد، عنوان کرد: دولت نرخ پایینی برای نخود تعیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد معاونان وزیر جهاد کشاورزی و مقامات استانی برای بررسی موضوع و رفع موانع و ارائه راهکارهای مناسب، ورود پیدا کنند.

این مسئول میزان نخود تولیدی در استان کرمانشاه را 75 هزار تن عنوان کرد و اذعان داشت: 16 هزار تن از این میزان در داخل استان مصرف و بقیه به خارج از استان صادر می‌شود.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نخود محصولی است که نیاز به مصرف میزان کمی آب دارد و کاشت آن موجب تقویت زمین کشاورزی می‌شود.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول