اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خبر داد

چاپ نخستین کتاب 111 شهید فرهنگی در استان بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر از تألیف و چاپ نخستین کتاب 111 شهید فرهنگی برای نخستین‌بار در استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم با تلاش اداره کل آموزش و پرورش و همکاری بنیاد شهید محقق شده است.

چاپ نخستین کتاب 111 شهید فرهنگی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی روستای چاهدول اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل شهادت در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

محمد حاجی‌زاده افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این راستا اهتمام ویژه‌ای دارد و در تمام مناطق و شهرها و روستاهای استان شاهد برگزاری این برنامه‌ها هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با اشاره به وجود شهدای ارزشمند روستای چاهدول خاطرنشان کرد: ما باید به خود ببالیم که یک روستای کوچک دارای سه شهید والامقام است که خانواده‌های آنان نماد مقاومت و الگویی برای دیگر افراد این روستا هستند.

حاجی‌زاده بیان کرد: در تمام مناطق آموزش و پرورش استان با همکاری بنیاد شهید شاهد برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی هستیم.

وی از تألیف و چاپ نخستین کتاب 111 شهید فرهنگی برای نخستین‌بار در استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم با تلاش اداره کل آموزش و پرورش و همکاری بنیاد شهید محقق شده است.

حاجی‌زاده از برگزاری یادواره 481 شهید دانش‌آموزی بوشهر خبر داد و افزود: این مهم در سالروز شکست حصر آبادان در بوشهر برگزار می‌شود که در این یادواره از کتاب پنج جلدی شهدای دانش‌آموز رونمایی خواهد شد.

در پایان یادواره از خانواده‌های سه شهید روستای چاهدول تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول