اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خبر داد

برگزاری یادواره شهدای عملیات خیبر، بدر و شمال‌غرب در اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای غرورآفرین بدر، خیبر و شمال‌غرب به همت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حسینیه ثارالله این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای عملیات خیبر، بدر و شمال‌غرب در اردبیل

سردار جلیل بابازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این یادواره به مانند سال‌های گذشته با شور و حال خاص و در تکریم یاد و نام شهدای والامقام برگزار می‌شود و سعی ما بر این است تا در قالب این یادواره‌ها بتوانیم فضیلت‌ها و ارزش‌های شهدا را پاس داشته و بیش از گذشته به حرکت‌های غرورآفرین در این عرصه افتخار کنیم.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ما نیز در راستای عمل به این منویات مقام معظم رهبری همه ساله یادواره‌های مختلفی را در طول سال در تکریم شهدای والاتبار برگزار می‌کنیم که در اسفندماه با نام و یاد شهید مهدی و حمید باکری سرداران بزرگ لشکر عاشورا که در دوران دفاع مقدس از تمامیت این نظام و انقلاب دفاع کرده و توانستند عظمت انقلاب اسلامی ما را به رخ جهانیان بکشند این آیین را برگزار می‌کنیم تا یاد و نام غرورآفرینان عرصه دفاع مقدس به ویژه عملیات بدر و خیبر را گرامی بداریم.

بابازاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این برنامه سعی می‌شود آیین‌های مختلف اعم از سخنرانی، پخش کلیپ از دلاوری‌های رزمندگان اسلام، خاطره‌گویی از دوران جنگ هشت ساله و همچنین مداحی و مرثیه‌سرایی انجام شده و یاد و خاطره شهیدان والامقام عملیات بدر و خیبر و شمال‌غرب تیپ حضرت عباس (ع) گرامی داشته شود.

وی قدر دانستن این سرمایه‌های عظیم را بزرگ‌ترین ارزش‌گذاری در نظام اسلامی و ولایی برشمرد و اضافه کرد: ما اگر امروز عزت، اقتدار و صلابت پایدار و بی‌نظیر داریم به خاطر شهدا و ارزش‌های خلق شده از سوی آنهاست که قطعاً در تداوم این حرکت انقلاب اسلامی می‌تواند بنیه‌های ارزشی خود را تقویت و روز به روز بر خواسته‌های دینی و ارزشی خود اصرار و تاکید بکند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان بیان کرد: ما باید قدر موقعیت پیش آمده را در نظام اسلامی بدانیم و با ولایتمداری و تبعیت بی‌چون و چرا به همه دنیا نشان دهیم که این انقلاب همچنان زنده، بالنده و در مسیر عزت و شرف واقعی است و هیچ وقت اسیر دست برخی بدخواهان و زیاده‌خواهان قرن معاصر قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/62001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول