اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

یادواره 6 فرمانده شهید استان یزد برگزار شد

یادواره شش فرمانده شهید استان یزد امروز با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، جمعی از روحانیون، خانواده معظم شهدا و مردم در یزد برگزار شد.

یادواره 6 فرمانده شهید استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ شهدا از ابتدا در میان رزمندگانی که به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شدند، نهادینه شده بود و آنها با همین فرهنگ و تفکر وارد جبهه‌ها شدند.

سردار اکبر فتوحی عنوان کرد: شهدا فرهنگ بسیجی بودن را نیز همواره با خود داشتند و با تفکر بسیجی خود توانستند اسلام ناب محمدی (ص) را به جهانیان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر، تدبیر، تعقل و فرهنگ شهدا خاص و شاخص بود، بیان کرد: اطاعت از ولایت و پیروی از ولی فقیه یکی از سفارش‌های موکد و مستمر همه شهدا بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: امروز نیز فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی باید در نسل جوان نهادینه شود زیرا دشمن هنوز هم برای ما و کشورمان چنگ و دندان نشان می‌‌دهد.

وی تاکید کرد: در  شرایط امروز نیز اطاعت از ولایت تنها راه جلوگیری از افتادن در دام شیطان است و با تحقق این امر می‌توانیم در برابر فرهنگ لیبرال و غرب استقامت کنیم و اسلام ناب محمدی (ص) را به عنوان اصلی‌ترین گمشده دنیا به جهان معرفی کنیم.

استاندار سابق یزد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همرزمان شهیدش در جبهه‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا همه یک دغدغه واحد داشتند و آن اطاعت از امام بود و امروز نیز دغدغه همه ما باید اطاعت از ولی امر مسلمین باشد.

محمدرضا فلاح‌زاده بیان کرد: امروز که آمریکا دشمنی خود را بیش از هر زمان دیگری با ایران اسلامی عیان کرده است، باید گوش به فرمان ولایت در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: همین اطاعت از ولایت و تلاش برای پیروزی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی بوده است که منافع غرب را به خطر انداخته و آنها هر روز پیچیده‌تر از قبل عمل می‌کنند.

فلاح‌زاده در این مراسم که در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد، به بیان خاطراتی از همرزمان شهید و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان یزد پرداخت.

انتهای پیام/2464/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول