اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی خبر داد

وجود 260 مرکز قرآنی در استان آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی از وجود 260 مرکز قرآنی در این استان خبر داد.

وجود 260 مرکز قرآنی در استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد فخری ظهر امروز در دیدار صمیمی مدیران موسسات قرآنی مردمی استان با استاندار آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر استانداری صورت گرفت، گفت: قرآن کتاب وحی است و پیامبران برای هدایت جامعه بشری با قرآن آمده‌اند.

وی افزود: بنابر روایات بیان شده 104 مورد کتاب آسمانی از طرف خداوند سبحان برای هدایت جامعه بشری نازل شده است که از این میان تنها قرآن کریم، انجیل، زبور حضرت داود و تورات در دست ماست و قرآن کریم تنها کتاب آسمانی بوده که بدون تحریف در دسترس انسان‌ها قرار گرفته است.

فخری تصریح کرد: قرآن کریم کتاب هدایت بوده، اساس اسلام است و جمهوری اسلامی که با تکیه بر مبانی اسلام پایه‌ریزی شده همه سیاست‌ها و احکامش براساس قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: ادارات و موسسات مختلفی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه فعالیت می‌کنند که تلاش آن‌ها بدون همکاری مردم و جامعه نتیجه چندان مطلوبی نخواهد داشت.

فخری خاطرنشان کرد: در آذربایجان غربی 260 مرکز قرآنی فعالیت می‌کنند که از این میان 95 خانه قرآنی روستایی، 120 مرکز موسسات قرآنی شهری و 45 مکتب‌خانه قرآنی در زمینه آموزش نونهالان تلاش می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: تلاش‌های انجام شده در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی و برگزاری مسابقات متنوع قرآنی در استان نتیجه خوبی در پی داشته است.

انتهای پیام/61007/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول