اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لردگان خبر داد

آماده‌سازی 166 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: به منظور استقبال از مسافران نوروزی ۳۵ مدرسه در قالب ۱۶۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

آماده‌سازی 166 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم کریمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: لردگان نیاز به کار و تلاش فراوانی دارد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای کار واقعی پیش بروند تا بتوانیم چالش‌ها و مشکلات این شهرستان را برطرف کنیم.

کریمی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز تصریح کرد: لازم است تا تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به خدمات دادن به مهمانان نوروزی از هیچ کوششی دریغ نکنند تا هیچ مسافری ناراضی شهرستان لردگان را ترک کند.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به مناطق گردشگری این شهرستان اضافه کرد: آبشار آتشگاه، چشمه برم لردگان، چشمه برم مالخلیفه، پارک جنگلی پروز، پارک جنگلی چهار طاق، چشمه سندگان، چشمه آلونی و رودخانه خروشان خرسان و ارمند از مناطق گردشگری این شهرستان به شمار می‎رود.

وی از آماده‌سازی 35 مدرسه در این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: به منظور استقبال از مسافران نوروزی 35 مدرسه در قالب 166 کلاس درس پیش‌بینی شده است.

کریمی گفت: همچنین چهار پایگاه جمعیت هلال‌احمر، سه پایگاه راهنمای نوروزی و پنج پایگاه اورژانس 115 برای خدمات‌رسانی آماده شدند.

انتهای پیام/68001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول