اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه اعلام کرد

تجهیز مدارس اشنویه برای اسکان مسافران نوروزی

فرماندار اشنویه از تجهیز مدارس اشنویه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

تجهیز مدارس اشنویه برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محمد علی حسین‌زاده عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات نوروزی اشنویه که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان اشنویه دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش گردشگری است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را به عمل آوریم.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان، تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌ها در راستای جذب هر چه بیش‌تر گردشگر تلاش کنیم.

حسین‌زاده با اشاره به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این شهر، افزود: این جاذبه‌های تاریخی از قدمت این شهر و فرهنگ غنی مردم اشنویه خبر می‌دهد.

فرماندار اشنویه از تهیه بروشور برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر خبر داد و گفت: این جاذبه‌های گردشگری در قالب بروشور در بین مسافران نوروزی این شهر توزیع می‌شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تا نوروز امسال برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اسکان مسافران نوروزی انجام می‌دهد، اظهار داشت: برای این منظور تمام مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول