اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تجلیل از 6 هزار دانش‌آ‌موز و فرهنگی حافظ قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 هزار دانش‌آ‌موز و فرهنگی حافظ قرآن در طرح ملی حفظ قرآن کریم به عنوان برتر انتخاب و از آنان در 13 همایش در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

تجلیل از 6 هزار دانش‌آ‌موز و فرهنگی حافظ قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور صبح امروز در گردهمایی مسئولان امور پرورشی و فرهنگی به مناسبت هشتم اسفند ماه، سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: امسال شش هزار و 287 دانش‌آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از نیم تا 30 جزء قرآن کریم را حفظ کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این تعداد از بین 58 هزار دانش‌آموز و فرهنگی شرکت‌کننده در طرح ملی حفظ قرآن کریم به عنوان برتر انتخاب و از آنان در 13 همایش در شهرستان‌های استان تجلیل شد.

وی به تأسیس نهاد امور تربیتی و ضرورت وجودی این نهاد مقدس اشاره کرد و افزود: در تربیت باید استعدادها، توانمندی‌ها، قابلیت‌ها را شناسایی و پس از تربیت صحیح و تغییر مثبت در رفتار آنان به جامعه تحویل دهیم.

این مسئول گفت: علاوه بر برنامه‌های مشخص شده از سوی وزارت آموزش و پرورش باید برنامه‌های خلاقیتی نیز اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: بیش از 90 هزار دانش‌آموز عضو بسیج دانش‌آموزی و 24 هزار نفر عضو شوراهای دانش‌آموزی هستند.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان گفت: 78 هزار دانش‌آموز در مسابقات نماز، قرآن و عترت شرکت کردند که هزار و 600 برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: برگزاری حج عمره دانش‌آموزی، اعزام کاروان راهیان نور، فعالیت پیشتازان و فرزانگان، اجرای مانور یاوران انقلاب از دیگر فعالیت‌های حوزه پرورشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 300 نفر از روحانیون و 600 نفر از فرهنگیان به عنوان امام جماعت در مدارس نماز جماعت برگزار می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، فعالیت 49 مدرسه قرآنی در دوره ابتدایی، برگزاری جشن‌های متعدد در مدارس در ایام‌الله دهه فجر، برگزاری برنامه‌های ویژه در مناسبت‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مشاوران و مربیان به میزان 47 هزار نفر ساعت از فعالیت‌های دیگر این حوزه در یک سال گذشته است.

شجاعیان اذعان کرد: دو هزار و 876 نفر از معلمان ابتدایی در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند و مسابقات چهارگانه در دوره متوسطه اول برگزار شد.

وی گفت: سه هزار جلد کتاب سبک زندگی اسلامی ایرانی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی در یک سال گذشته بازدید‌های مختلف از مدارس انجام و ادارات برتر در ارزیابی مشخص و به زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ در این گردهمایی از عوامل اجرایی حوزه پرورشی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/82009/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول