اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر:

فعالان عرصه پرورشی در بوشهر تجلیل می‌شوند

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: افرادی که در این شهرستان 20 سال سابقه پرورشی دارند 13 اسفندماه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

فعالان عرصه پرورشی در بوشهر تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرامرز سلیمی‌فرد صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی بوشهر ضمن تبریک هشتم اسفندماه روز امور تربیتی به همه فعالان این عرصه اظهار کرد: استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش‌ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های آن به نسل جدید انتقال یابد.

وی با بیان اینکه شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی آنان و حفظ ارزش‌هاست، افزود: مهم‌ترین وسیله انتقال این ارزش‌ها آموزش و پرورش بوده و مدرسه مهم‌ترین واسطه این کار است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه هدف تاسیس امور تربیتی ترغیب دانش‌آموزان به ارزش‌های دینی است، خاطر‌نشان کرد: مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب هستند زیرا با انگیزه و هدف‌های انقلابی و اسلامی فعالیت می‌کنند.

سلیمی‌فرد با اشاره به اینکه موسسان امور تربیتی شهیدان رجایی و باهنر هستند، تصریح کرد: بنا به گفته شهید باهنر «مربیان زمانی با انبیا هم‌صف و با امام عدل هم‌ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند».

وی گفت: به همین مناسبت روز 13 اسفندماه برنامه‌ای از سوی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ویژه پاسداشت معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران برگزار خواهد شد و در این برنامه از کسانی که 20 سال سابقه پرورشی دارند، برگزیدگان سرود، خانواده‌ها شهدا، فعالان امور فرهنگی و مربیان پیشکسوت تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول