اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش جشن ستارگان

157 دانش‌آموز نخبه تویسرکانی تجلیل شدند

157 دانش‌آموز نخبه علمی، قرآنی و ورزشی تویسرکان در قالب همایش جشن ستارگان تجلیل شدند.

157 دانش‌آموز نخبه تویسرکانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز 157 دانش‌آموز نخبه شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تجلیل شدند.

یک مشاور کنکور در این مراسم توکل به خدا و اعتقاد قلبی به خداوند را مهم‌ترین راز موفقیت انسان دانست و تاکید کرد: توکل به خداوند انسان را آرام و همت‌اش را مضاعف می‌کند.

مسعود عظیمی با بیان اینکه تلاش بدون توکل ارزشی ندارد، تصریح کرد: توکل سرمایه‌ای بزرگ است که انجام کارها در هر شرایطی با آن آسان می‌شود.

وی تلقین‌ مثبت را لازمه موفقیت دانست و گفت: والدین در تقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان نقش‌آفرین هستند.

این مشاور کنکور از عملکرد هدفمند به عنوان یکی از ارکان دستیابی به آرزوها و اهداف یاد کرد و افزود: اگر هدف، مشخص نباشد آینده هم روشن نخواهد بود.

وی فرصت تعطیلات عید نوروز را زمانی طلایی برای کنکوری‌ها خواند و تاکید کرد: اگر از فرصت تعطیلات عید نوروز با برنامه استفاده شود، کاستی‌های 6 ماه گذشته جبران می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با اشاره به اینکه هیچ لذتی بالاتر از کسب علم برای انسان نیست، اظهار کرد: انسان‌های عالم آرام و متین هستند،

علی بیات یکی از رازهای موفقیت آموزش و پرورش را توجه خانواده‌‌ها خواند و بر همراهی و همگرایی بیشتر والدین در امور فردی و اجتماعی دانش‌آموزان با آموزش و پروش تأکید کرد.

وی به تشریح جایگاه  علمی دانش‌آموزان تویسرکانی در حوزه‌های مختلف پرداخت و عنوان کرد: دانش‌آموزان تویسرکانی در استان در رشته ریاضی مقام دوم را دارند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان دارندگان رتبه‌‌های زیر 33 توسط دانش‌آموزان تویسرکانی در کنکور را بیش از 10 نفر دانست و مقام نخست کشوری دانش‌آموزان تویسرکان در نهج‌البلاغه را از دیگر افتخارات برشمرد.

وی با اشاره به اینکه پژوهش‌سرای تویسرکان در بین چهار پژوهش‌سرای کشور دارای جایگاه برتر است، یکی از ارزش‌ها و افتخارات شهرستان را وجود هفت حافظ کل قرآن عنوان کرد.

بیات به قهرمانی دانش‌آموزان تویسرکان در بخش ورزش اشاره کرد و گفت: دو دانش‌آموز تویسرکان در کشتی پهلوانی کشور مقام قهرمان و نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

امام جمعه تویسرکان نیز با بیان اینکه ما یک غنی‌سازی اورانیوم داریم یک غنی سازی دل؛ رسالت قرآن کریم را غنی‌سازی دل دانست.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی درک مفاهیم قرآن را به دانش‌آموزان توصیه کرد و تاکید کرد: دلی که به نور قرآن غنی شد در آن ترس و اضطراب نیست.

پس از سخنرانی‌ها، نوبت به تجلیل از ستارگان علمی شهرستان رسید، آغاز اهدای هدیه و لوح تقدیر با نام دانش‌آموزان حافظ کل قرآن کلید خورد، سپس دانش‌آموازن رتبه برتر کنکور و برترین‌های معدل کتبی نهایی و قهرمانان ورزشکار مورد تقدیر و تجلیل واقع شدند.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول