اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی کامیاران عنوان شد

آماده‌سازی 180 کلاس و 10 نمازخانه برای اسکان مسافران نوروزی

کارشناس پشتیبانی آموزش و پرورش کامیاران از آماده‌سازی 180 کلاس و 10 نمازخانه در مسیرهای اصلی سطح شهر کامیاران برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

آماده‌سازی 180 کلاس و 10 نمازخانه برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، ویسمراد گرگانی عصر امروز در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی کامیاران اظهار داشت: آموزش و پرورش با هدف افزایش رفاه حال مسافران، 180 کلاس و 10 نمازخانه در 10 مدرسه را برای اسکان مسافران نورزی در این شهرستان آماده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران اقدامات لازم انجام شده و در ارائه امکانات گرمایشی و بهداشتی به مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کامیاران نیز در این جلسه در خصوص اقدامات بهداشتی انجام شده، گفت: فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه‌روزی در طول ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

فارس مظفری ادامه داد: آمبولانس‌های اورژانس در حاشیه جادها استقرار می‌یابند و پیگیری‌های لازم مبنی بر راه‌اندازی ستاد سلامت انجام شده است.

وی اظهار داشت: پیگیری‌های لازم مبنی بر راه‌اندازی این ستاد به صورت مداوم و همیشگی در سطح شهرستان صورت گرفته است که امیدوار به موافقت و راه‌اندازی آن برای شناسایی بیماری‌های رایج هستیم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کامیاران تصریح کرد: این اقدام می‌تواند از اقدامات مناسب برای پایش بیماری‌های غیرواگیردار باشد.

وی گفت: بازدید از اورژانس و مراکز سطح شهر به صورت مداوم و همیشگی صورت خواهد گرفت.

مظفری در پایان گفت: مراکز بهداشتی تمامی روستاها فعال است و نظارت و بازرسی از آنها به طور مداوم در ایام نوروز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/79018/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول