اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز خبر داد

پلمب یک واحد عرضه مرغ و ماهی در شهرستان البرز

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز گفت: یک واحد عرضه مرغ و ماهی در این شهرستان به علت عرضه نامناسب و غیربهداشتی فرآورده‌های خام دامی در شهرستان البرز پلمب شد.

پلمب یک واحد عرضه مرغ و ماهی در شهرستان البرز

علی آقاجان‌نیا معلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار داشت: در راستای تشدید نظارت‌ها در روزهای پایانی سال و طی بازرسی‌های بهداشتی کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان البرز از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید شد.

وی اذعان کرد: در این بازدیدها یک واحد عرضه‌کننده مرغ و ماهی به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی که منجر به مخاطره افتادن سلامت مصرف‌کنندگان می‌شود، با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی پلمب شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز بیان کرد: به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی، تعزیرات با هرگونه اقدامی که موجب تهدید علیه بهداشت عمومی شود و سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

آقاجان‌نیا معلم از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را سریعاً از طریق سامانه ارتباطی 1512 و یا شبکه دامپزشکی شهرستان البرز با شماره تلفن 2240900ـ 0282 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/2667/ق10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول