اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای اسفند تاکنون

270 واحد صنفی متخلف در کرج پلمب شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از پلمب 270 واحد صنفی متخلف در شهرستان کرج از ابتدای اسفند ماه به دلیل عدم رعایت بهداشت خبر داد.

270 واحد صنفی متخلف در کرج پلمب شد

فخر‌السادات امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که پیش از این وعده داده بودیم، در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان امسال در آستانه نوروز طرح بسیج سلامت نوروزی را تدوین و اجرایی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این ستاد از نخستین روز اسفند آغاز به کار کرده و یکی از مهمترین اولویت‌های آن، نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی به ویژه مراکز عرضه غذایی است تا آنها قوانین بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ادامه داد: از همان روز نخست، بازرسی‌ها از مراکز عرضه مواد غذایی و همچنین ارائه خدمات مسافری و گردشگری آغاز و با متخلفانی که قوانین بهداشتی را نکرده باشند، برخورد قاطع قانونی انجام شده است.

امامی در پاسخ به این پرسش که آیا واحدهای متخلفی در این مدت شناسایی شده است، گفت: در این مدت 270 واحد صنفی که بیشتر آنها در حوزه توزیع مواد غذایی اشتغال داشتند و رعایت بهداشت را نکردند، از سوی بازرسان شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: این واحدها با حکم مراجع نظارتی و قانونی پلمب شده و پرونده‌ آنها در مراکز ذیصلاح در دست بررسی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان داشت: متاسفانه در بازرسی‌ها تخلفاتی از جمله عرضه مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته عدم رعایت قوانین بهداشتی مشاهده شده است.

امامی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و آسیب جدی که این تخلفات به سلامت شهروندان وارد می‌کند، از ادامه فعالیت واحدهای غیر بهداشتی شناسایی شده جلوگیری و این فروشگاه‌ها پلمب گردید.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع بازرسی‌ها به صورت مستمر طی روزهای آینده در استان البرز تداوم یافته و نتایج بررسی‌ها و نظارت‌ها در دیگر شهرستان‌های استان را نیز به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.

انتهای پیام/2302/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول