اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی جیرفت:

مجتمع‌های خدمات رفاهی مسافران در جیرفت قابل استفاده نیست

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جیرفت گفت: مجتمع‌های خدمات رفاهی مسافران در جیرفت در جای نامناسبی احداث شده که قابل استفاده نیستند.

مجتمع‌های خدمات رفاهی مسافران در جیرفت قابل استفاده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد سالاری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، اظهار داشت: سهم ما از سفرهای تابستانی کم است و بیشتر گردشگران منطقه ما در ایام نوروز و فصل زمستان هستند.

وی تصریح کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان جیرفت برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در منطقه آمادگی دارد و با توجه به کمبود راهنما در معرفی آثار باستانی منطقه در صورت همکاری دانشگاه جیرفت از دانشجویان بومی در این زمینه استفاده می‌شود.

سالاری با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در پارک ولیعصر(عج) جیرفت، ابراز داشت: مجتمع‌های خدمات رفاهی در خارج شهر جیرفت توسط یک شرکت توسعه گردشگری وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جای نامناسبی احداث شده که قابل استفاده نیستند.

حسین مسکونی، فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت نیز گفت: به دلیل تغییرات آب و هوایی جنوب کرمان در ایام نوروز سفرهای خوبی در این منطقه وجود دارد که باید تلاش کنیم به میهمانان خدمات شایسته‌ای ارائه شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این ایام حادثه‌ای برای مردم پیش نیاید، تصریح کرد: باید آمادگی لازم برای مواجهه با پیشامدها را داشته باشیم و در این راستا کشیک یدک‌کش‌ها و جرثقیل‌داران به شکل ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

مسکونی تأکید کرد: مسائل ترافیکی و راهور به گونه‌ای باشد که تعاملی بین نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در شهرستان وجود داشته باشد و در اوج ترافیک‌ها خودروهای انتظامی در صورت نیاز همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در راستای انجام تبلیغات برای پیشگیری از بروز حوادث در مدارس حاشیه راه‌ها و اداره‌ها، آموزش‌هایی در این زمینه ارائه شود، خاطرنشان کرد: بازدیدهایی با همراهی اداره راه و شهرسازی از مسیرها شد و برخی آسفالت‌ها که مردم درخواست داشتند، لکه‌گیری شد.

فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت در پایان متذکر شد: با توجه به همزمانی ایام نوروز با فصل بار محصولات کشاورزی در منطقه از طریق شرکت‌های حمل و نقل تدابیر لازم اندیشیده شود و به طور ویژه مسائل ترافیکی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برای رانندگان بیان شود.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول