اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری موگرمون مطرح کرد

بازدید روزانه یک‌هزار نفر از بخش موگرمون در ایام نوروز

رئیس شورای اداری بخش موگرمون با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این بخش گفت: روزانه بیش از یک‌هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و رودخانه موگرمون بازدید می‌کنند.

بازدید روزانه یک‌هزار نفر از بخش موگرمون در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عادل مرادی ظهر امروز در جلسه مدیران شهرستان لنده با اشاره‌ به طبیعت بکر و دست نخورده بخش موگرمون گفت: وجود رودخانه جن و طبیعت بکر و امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع) در بخش موگرمون گردشگران و مسافران نوروزی را در ادوار گذشته به خود جذب کرده است.

وی افزود: بازدید روزانه بیش از یک‌هزار نفر از مناطق گردشگری بخش موگرمون می‌طلبد زیرساخت‌های گردشگری در این حوزه بیش از گذشته فعال و مهیا گردد.

رئیس شورای اداری موگرمون در ادامه به کوهستانی بودن بخش اشاره کرد و گفت: متأسفانه راه‌های ارتباطی این بخش غیر استاندارد و دارای پیچ و خم‌های بسیاری بوده که خطرات بسیاری برای مسافران و گردشگران به همراه دارد.

مرادی تصریح کرد: نصب علائم هشدار دهنده در مسیرهای ارتباطی و حذف پیچ های خطرناک مهمترین اقداماتی است که باید جهت رفاه حال میهمانان نوروزی صورت پذیرد.

وی افزود: شلوغی مسیر ارتباطی می‌طلبد پلیس راهور در خصوص گشت‌زنی اقدام لازم را انجام دهد.

بخشدار موگرمون در ادامه به خدمات‌رفاهی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات منطقه‌های گردشگری عدم وجود سرویس‌های بهداشتی بوده که در سال گذشته با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری دو سرویس در کنار رودخانه جن(موگرمون) احداث شده ولی هنوز مطالبات آن‌ها پرداخت نشده است.

وی تهیه خدمات‌ رفاهی مسافران را ضروری خواند و گفت: باید زمینه ارائه خدمات رفاهی برای میهمانان نوروزی بیش از گذشته در سطح شهرستان و بخش مهیا گردد.

مرادی با توجه به تعدد مناطق گردشگری گفت: معرفی‌ مناطق گردشگری به همراه آدرس و نقشه آن باید در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد تا مسافران در انتخاب مسیر و بازدید از مناطق گردشگری سر درگم نشوند.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول