اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لنده خبر داد

اختصاص 300 میلیون ریال برای فضاسازی و روشنایی معابر شهرستان لنده

شهردار لنده گفت: 300 میلیون ریال اعتبار برای رفع دست‌اندازها و چاله‌های خیابانی و فضاسازی شهری و روشنایی معابر شهرستان لنده اختصاص یافته است.

اختصاص 300 میلیون ریال برای فضاسازی و روشنایی معابر شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمدتقی تقی‌زاده ظهر امروز در جلسه مدیران شهرستان لنده با بیان این‌که زیباسازی فضای بصری شهر مهمترین اولویت شهرداری است گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ورود میهمانان نوروزی یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری زیباسازی فضای بصری و رسیدگی به امور شهری است.

وی افزود: آنچه که میهمانان نوروزی به عنوان خاطره‌ای خوش از یک شهر با خود خواهند برد زیبایی فضای فیزیکی است که باید به طرق مختلف صورت پذیرد.

شهردار لنده گفت: نصب راهنمایی مسافران نوروزی به همراه آدرس مناطق زیبای گردشگری شهرستان از مهمترین اقداماتی است که در قالب بنر و تراکت و کاتالوگ برای استفاده مسافران و میهمانان نوروزی آماده می‌شود.

تقی‌زاده افزود: در گذشته بیش از 400 میلیون ریال برای روشنایی معابر و پارک‌های شهر لنده هزینه شده ولی با بی‌مهری همشهریان و عدم فرهنگ‌سازی استفاده صحیح روبه‌رو شده است.

وی تصریح کرد: امسال در آستانه عید باستانی نوروز در جهت اصلاح شبکه روشنایی معابر 150 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که در این زمینه اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

شهردار لنده در ادامه به مناطق گردشگری این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از مکان‌های قدیمی لنده اولین حسینیه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز شهرستان بوده که متأسفانه اگر سازمان میراث فرهنگی نسبت به ثبت آن اقدام نکند در آینده نزدیک مورد تعرض و تخریب قرار می‌گیرد.

وی افزود: وجود رودخانه جن در موگرمون، رودخانه مارون در ایدنک، دشت‌های زیبای آبلش و بنه بلوط، امام‌زادگان سید عمادالدین ولی(ع) و شیخ ابراهیم عباس مهمترین مناطق گردشگری این شهرستان است که باید به نحو مطلوب معرفی شوند.

تقی‌زاده خاطرنشان ساخت: در مجموع برای رفع چاله چوله‌ها و دست‌اندازهای خیابانی و روشنایی معابر و تبلیغات و فضاسازی شهر قریب به 300 میلیون ریال اختصاص یافته که آمادگی کامل جهت استقبال از میهمانان نوروزی فراهم شده است.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول