اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ قهرمانان آسیا

انگیزه‌های سرشار سپاهان برای غلبه بر السد قطر

تیم سپاهان برای غلبه بر تیم السد قطر انگیزه‌های فراوانی دارد، ضمن اینکه برتری برابر این تیم می‌تواند به آغازی قدرتمند برای سپاهان مبدل شود.

انگیزه‌های سرشار سپاهان برای غلبه بر السد قطر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دوازدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا از امروز سه‌شنبه  آغاز شده و فردا چهارشنبه نیز با برگزاری دیدارهای دیگری پیگیری خواهد شد.

در یکی از دیدارهای فردا دو تیم سپاهان و السد قطر یکی از مصاف‌های مهم‌ در قاره کهن را برگزار می‌کنند که از جمیع جهات جذابیت‌های زیادی دارد.

سپاهان به عنوان پر سابقه‌ترین تیم ایرانی ده دوره در این این رقابت‌ها حضور داشته است که بهترین نتیجه به دست آمده نایب قهرمانی در دوره پنجم بوده است.

دیدار با السد قطر از نظر جنبه انتقامی اهمیت بسیاری برای تیم سپاهان دارد زیرا در سال 2011 تیم سپاهان تنها به یک دلیل آماتوری با نتیجه فنی سه بر صفر شکست خورد و در شرایطی که شانس بسیار خوبی را برای صعود به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت، در کمال ناباوری از دور مسابقات کنار رفت و تیم السد قطر با وجود دو شکست برابر سپاهان، به عنوان قهرمانی قاره آسیا دست پیدا کرد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که یک بار در یک قدمی قهرمانی آسیا از کسب این عنوان بازماندند، این دوره از انگیزه زیادی برای تکمیل ماموریت ناتمام خود در آسیا دارند.

نتیجه به دست آمده در دیدار نخست برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا برد در این دیدار موجب می‌شود تا تیم برنده انگیزه بیشتری برای ادامه مسابقات پیدا کند البته در ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان معمولاً در مسابقات نخست خوب نتیجه گرفته است.

رائول گونزالس مهاجم سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که در حال حاضر در تیم السد قطر بازی می‌کند، یکی از چهره‌های ویژه این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/63006/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول