اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

مدیران باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان به تیم‌های پایه خود اهمیت بدهند

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مدیران باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان باید به تیم‌های پایه خود بیش از پیش اهمیت دهند.

مدیران باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان به تیم‌های پایه خود اهمیت بدهند

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تغییرات پیاپی سر مربیان در تیم ذوب‌آهن، اظهار داشت: این تیم در عرض حدودا 20 ماه تاکنون 6 مربی عوض کرده، پنج مربی نیز در ایران تا پیش از مطرح شدن نام فیروز کریمی در این تیم آمده و رفته‌اند.

وی ادامه داد: آقایان کربکندی، کاظمی، یاوری، لوکا بوناچیچ و تقوی از مربیانی بودند که برای مقاطعی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته‌اند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: این پنج نفر حتما ناموفق بوده که تعویض شده‌ درصورتی‌که از نظر من به هیچ عنوان اینگونه نیست.

چرخابی اضافه کرد: ذوب‌آهن و البته تمام باشگاه‌های ایران نخستین کاری که باید انجام بدهند این است که در هیئت‌مدیره افراد فوتبالی نیز بگذارند و اطمینان داشته باشند ضرر نمی‌کنند، چراکه ما نمی‌توانیم بگوییم تمام تقصیرات به طور کامل بر گردن سرمربی تیم بوده است.

وی تأکید کرد: در فوتبال ایران مد شده است که بلافاصله پس از شکست یک تیم از تماشاگر تا مدیرعامل بر علیه سرمربی خود مصاحبه می‌کنند و حتی گاهی اوقات بازیکنان جرأت می‌کنند بر علیه استاد خودشان صحبت می‌کنند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز داشت: زمان محمود یاوری این مورد وجود داشت و بازیکنی که جای نوه این مربی محسوب می‌شد تمام افتخارات این سرمربی را که یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود را زیرسئوال می‌برد، در حال حاضر هم کار به جایی رسیده که بازیکنان مربی‌ها را تغییر می‌دهند تماشاگران هم که جای خودشان را دارند.

چرخابی ادامه داد: تاکنون نام فیروز کریمی قطعی نشده اما در سالن بسکتبال نام این مربی به صورت خودجوش سر زبان‌ها بود و این صحبت‌ها از کجا می‌آید را من نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه فیروز کریمی یک مربی موفق در فوتبال ایران است، عنوان داشت: شاید این مربی به ذوب‌آهن بیاید و تیم را نجات دهد اما برای انتخاب سرمربی یک تیم و به اصطلاح شوک وارد کردن باید یکسری کارشناس نظر بدهند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: من به عنوان یک اصفهانی که سال‌های بسیاری در فوتبال این شهر هستم به طور واقع تاسف می‌خورم که ذوب‌آهنی که زمانی یک باشگاه بین‌المللی بود به تیم تبدیل شده است، در حال حاضر باید از تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن و سپاهان پرسید که شماها برای تیم‌های پایه خود چه کرده‌اید، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن شما که می‌دانید سرمربیان مختلفتان در تیم‌های پایه چه مدت است که پول نگرفته‌اند.

چرخابی اذعان داشت: آقای خلیلیان شما هم می‌دانید که مربیان پایه شما در سپاهان چه مدت است که هیچ مبلغی دریافت نکرده‌اند، من می‌دانم چه تعداد از این مربیان زندگیشان از فوتبال می‌چرخد و می‌دانم که امورات خود را در حال حاضر با قرض کردن از این و آن می‌گذرانند.

وی بیان داشت: این مربیان حتی 12 ماه هم شده که حقوقی دریافت نکرده‌اند و مدیران این تیم نیز انتظار سازندگی از این مربیان دارند که به هیچ عنوان چنین موضوعی امکان ندارد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان یادآور شد: یک بار برای همیشه ریشه‌یابی کنیم که چرا ذوب‌آهن و سپاهان به این جا رسیده‌اند که یکی برای سقوط نکردن و دیگری هم تنها برای سهمیه گرفتن تلاش می‌کند و این درحالی است که این دو تیم همیشه با یکدیگر برای قهرمانی می‌جنگیدند.

انتهای پیام/63020/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول