اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

فعالیت مدیران با امکانات فراوان شاهکار نیست

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیرانی که با امکانات فراوان فعالیتی انجام دهند شاهکار نمی‌کنند.

فعالیت مدیران با امکانات فراوان شاهکار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در ستاد برنامه‌ریزی و هماهنگی راهیان نور خراسان جنوبی با اشاره به حضور جمع کثیری از مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بسیاری از تحلیلگران فکر نمی‌کردند این چنین جمعیتی در راهپیمایی حضور پیدا کنند.

وی با بیان این‌که به مسائل فرهنگی باید توجه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: در این زمینه بسترسازی ورود مردم فراهم شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که نظام اسلامی مسیر تکاملی و تاریخی را طی می‌کند، اذعان داشت: نظامی که بعد از حکومت علی شکل گرفته باید به جایی برسد که مبین تمام عیار نظام اسلامی باشد.

حسینی با بیان این‌که مناطق جنگی اوج پیام دین را دارد، ادامه داد: همچنین در این سرزمین اوج پیام وحدت وجود دارد.

وی با بیان این‌که در این سرزمین باید به مسائل کیفی توجه کرد، متذکر شد: اگر یک امر مقدس به سبب تکرار عادی شود خیلی تاثیرگذار نیست.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که تمامی جوانب برای سفر راهیان نور باید در نظر گرفته شود، افزود: در این صورت افرادی که برای تفریح به این مکان می‌روند از مناطق جنگی دیدن می‌کنند.

حسینی با بیان این‌‌که مدیرانی که با امکانات فراوان فعالیتی انجام می‌دهند شاهکار نمی‌کنند، یادآور شد: مدیری قابل تقدیر است که با حداقل‌ها برای رفع مشکلات کمک کند.

وی با بیان این‌که باید از ظرفیت موجود دولتی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور استفاده کرد، اضافه کرد: استفاده از اتوبوس‌های دولتی برای اعزام کاروان‌ها پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته پنج کمیته برای راهیان نور شامل کمیته‌های حمل و نقل، فرهنگی، امداد و درمان، اطلاع‌رسانی و کمیته ایمنی و امنیت تشکیل شده است.

انتهای پیام/69010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول