اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی رامسر:

مناطق خسارت‌دیده غرب مازندران نیازمند تسهیلات است/خسارت جدی به بخش کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی رامسر گفت: مناطق خسارت‌دیده غرب مازندران نیازمند تسهیلات است.

مناطق خسارت‌دیده غرب مازندران نیازمند تسهیلات است/خسارت جدی به بخش کشاورزی

 هادی پادام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، خسارات ناشی از برف به بخش کشاورزی در غرب مازندران را در چند دهه اخیر بی‌سابقه دانست.

وی اظهار داشت: بحران برف امسال علاوه بر مشکلات متعدد در بخش‌های راه، آب و برق و مخابرات در حوزه شهری و روستایی، سبب خسارات زیادی به زیرساخت‌های بخش کشاورزی از جمله باغات مرکبات، گلخانه‌های سرپوشیده و مراکز تولید گل و گیاهان زینتی در فضای باز، دام و طیور و اماکن مربوطه، زنبور عسل ، صنایع جانبی(سردخانه، سبدسازی‌ها)، کارخانجات شالیکوبی و شیلات و آبزی پروری شد.

مدیر جهاد کشاورزی رامسر خاطرنشان کرد: براساس دستورات رئیس جمهور و پیگیری معاونت، استاندار و معاونان و مدیران کل و مسئولان جهاد کشاورزی و نماینده مجلس شورای اسلامی سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد ، پیگیر خسارات وارده و تامین اعتبارات مورد نیاز هستند.

پادام اضافه کرد: مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیز با بسیج کلیه عوامل و زیر مجموعه‌های آن در چند هفته اخیر پاسخگو هستند.

وی بیان داشت: برف امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و با توجه به اینکه نزولات بیشتری داشت ولی بعد از برف یخبندان و سرمازدگی سال‌های گذشته اتفاق نیفتاد اما خسارات برف با ارتفاع بیش از 170 سانتی‌متر به بخش کشاورزی بسیار چشمگیر و جبران‌ناپذیر است.

مدیر جهاد کشاورزی رامسر در پایان گفت: اصلاح و احداث باغات، گلخانه‌ها ، کارخانجات و صنایع جانبی و اماکن دامی و طیور و آبزیان خسارت دیده با تسهیلات کم‌بهره و طویل‌المدت مورد نیاز احیاء این بخش است.

انتهای پیام/86024/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول