اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

40 درصد مراجعات مردمی به فرمانداری مربوط به حوزه اشتغال است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: 40 درصد مراجعات مردمی به فرمانداری‌ها در حوزه اشتغال و بیکاری است.

40 درصد مراجعات مردمی به فرمانداری مربوط به حوزه اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در جلسه کار‌ گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اظهار داشت 40 درصد از مراجعات مردمی و مطالبات آنها مربوط به حوزه اشتغال و بیکاری جوانان و تحصیل کرده‌ها است.

وی با اشاره به تصحیح نگاه‌ها به رویکرد اشتغال خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ذیربط در شهرستان خلخال باید تلاش کنند تا اشتغال پایدار تحقق یابد.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلخال یادآور شد: اشتغال تنها با همکاری یک یا چند ارگان امکان‌پذیر نیست و باید تعامل کلیه دستگاه‌ها در کنار مردم و بخش خصوصی به توسعه اشتغال کمک کند.

احمدی با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه خدادادی در خلخال خواستار برنامه‌ریزی منسجم و حرکت با اصول کارشناسی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری‌های استانی نسبت به امورات شهرستان خلخال را یادآور شد و گفت: دید استان به شهرستان خلخال مثبت است و توسعه خلخال نیاز به همدلی و همفکری و تعامل دارد.

فرماندار شهرستان خلخال آسیب‌شناسی در خصوص نحوه اشتغال، ‌میزان اشتغالزایی طرح‌ها، میزان تحقق آنها و اینکه آیا تسهیلات در مسیر واقعی خود صرف شده یا نه را خواستار شد و از اعضای کار‌ گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال خواست تا جدیت لازم را در سیاست‌گذاری برای موفقیت طرح‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمدی در پایان سخنان خود بیان داشت: برای توسعه باید بستر‌های سرمایه‌گذاری آماده شود و بحث اشتغال باید یکی از مهمترین مسائل و دغدغه‌های مسئولان باشد.

انتهای پیام/62008/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول