اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد

پایش فرآورده‌های خام دامی در رستوران‌های قزوین

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: این شبکه به منظور ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های خام دامی در سطح چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها و تالار پذیرایی این شهرستان طرح پایش فرآورده‌های خام دامی را آغاز کرده است.

پایش فرآورده‌های خام دامی در رستوران‌های قزوین

عیسی غیاث یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های خام دامی در سطح چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها و تالار پذیرایی این شهرستان طرح پایش فرآورده‌های خام دامی آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین و همچنین اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و تالار پذیرایی صورت می‌پذیرد، شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین از یک اسفند ماه جاری اقدام به نمونه‌برداری‌های ادواری از فرآورده‌های خام دامی موجود در مراکز زیرپوشش این طرح کرده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین ادامه داد: این شبکه نتایج آزمایشگاهی به دست آمده را به عنوان یکی از شاخص‌های تعیین‌کننده امتیاز هر یک از واحدهای چلوکبابی، رستوران و تالار پذیرایی مدنظر قرار داد.

غیاث یزدی عنوان کرد: با توجه به اینکه نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی موجود در رستوران‌ها بر عهده شبکه دامپزشکی است، جلسه توجیهی از سوی اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و رستوران‌ها با همکاری اداره کل و شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین در بهمن ماه برگزار شد که متصدیان و مدیران واحدهای زیرپوشش این طرح به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول