اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان خبر داد

معدوم‌سازی 100 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف دامی در کوهبنان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: 100 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف دامی در کوهبنان معدوم شد.

معدوم‌سازی 100 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف دامی در کوهبنان

محمود زین‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به نقش خطیر دامپزشکی در تامین بهداشت و سلامت غذایی اظهار داشت: دامپزشکی کوهبنان طی سال به ویژه با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز بر رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها و فروشگاه‌های توزیع و عرضه مرغ، ماهی و گوشت قرمز بازرسی و نظارت مستمر دارد.

وی بیان داشت: ماهانه بیش از 40 مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کوهبنان صورت می‌گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: طی روزهای گذشته 102 کیلوگرم بال و گردن غیرقابل مصرف مرغ از یکی از رستوران‌های کوهبنان جمع‌آوری و با حضور نماینده دادستان معدوم شد.

زین‌الدینی با تاکید بر نقش دامپزشکی در تامین سلامت غذایی و حفظ سرمایه‌های دامی به شهروندان کوهبنانی توصیه کرد: از خرید گوشت بدون برچسب یا  مهر تاییدیه دامپزشکی، گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده، مرغ بدون بسته‌بندی و فرآورده‌های دامی بسته‌بندی شده فاقد تاریخ تولید و انقضا خودداری کنند و دقت لازم را در نحوه و شرایط نگهداری مواد پروتئینی خریداری شده به عمل آورند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را هر چه سریع‌تر اطلاع‌رسانی کنند،‌ ابراز داشت: این شبکه با شماره تلفن 4724401 آماده دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به سؤال‌های همشهریان است.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول