اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

آموزش و پرورش عسلویه با مشکلات شدید مالی مواجه است

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: آموزش و پرورش عسلویه با مشکلات شدید مالی مواجه است.

آموزش و پرورش عسلویه با مشکلات شدید مالی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت مورد توجه و تاکید قرار دارد و تلاش می‌کنیم در شهرستان عسلویه در این مسیر به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده برسیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه اکثر مطالبات مردم شهرستان، آموزش و پرورش فرزندان خود است خاطرنشان کرد: بعضی از افراد که در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور نمی‌یابند در واقع موجبات معطل ماندن فعالیت‌های فرزندان خود می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه تا پنج درصد از عوارض شهرداری‌ها باید برای آموزش و پرورش اختصاص یابد گفت: سال گذشته از 65 میلیون تومان اعتبار درخواستی برای هدیه روز معلم و جشن‌ها، 25 میلیون تومان محقق شد که مابقی را آموزش و پرورش به نحوی جبران کرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه بیان کرد: در بحث مهر و مهربانی هیچ شرکتی با آموزش و پرورش همکاری نکرد و به تنهایی انجام دادیم.

احمدی یادآور شد: در زمینه روستا مرکزی نیز اعتبار آن 300 تا 400 میلیون تومان است که هنوز متولیان قسط اول آن را نیز پرداخت نکرده‌اند و با مشکلات شدید مالی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دستور جلسه امروز ما بزرگداشت هفته معلم است اظهار داشت: از آبان‌ماه کارهای ستاد بزرگداشت هفته معلم را شروع کردیم و ابلاغ و شیوه‌نامه و بررسی مدارک واجد شرایط انتخاب معلم نمونه انجام شد.

احمدی افزود: محمد خمیسی به عنوان مدیر نمونه و معلم هوشمند نمونه ناصر محمدی انتخاب و به استان ارسال شده که از آنها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول