اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد

لزوم توجه مدیران عسلویه به تجارت و گردشگری

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر لزوم توجه مدیران عسلویه به تجارت و گردشگری تاکید کرد.

لزوم توجه مدیران عسلویه به تجارت و گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدحسن پرآور ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار عسلویه اظهار داشت: بدون تردید خدمت به مردم در نظام اسلامی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

این مسئول بیان کرد: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و به عنوان نگین اقتصادی کشور شناخته می‌شود که همه ایرانیان به آن افتخار می‌کنند.

وی افزود: عسلویه ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت و توسعه دارد و همه باید برای تحقق این مهم اهتمام ورزیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با دستان توانمند خود مجموعه‌ای بزرگ را ایجاد و بارور کرده‌اند که در دنیا زبانزد است و این مجموعه گسترده حاصل فداکاری‌های مردم بزرگ این شهرستان، استان بوشهر و کشور است.

پرآور تصریح کرد: باید در خدمت‌رسانی به مردم توجه ویژه داشته باشیم و توجه به جوانان به صورت خاص باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی یادآور شد: کسانی که بحث ریزش‌ها در انقلاب را مطرح می‌کنند یا نادان و یا غرض‌ورز هستند چرا که همواره جوانان به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب به همراه سایر قشرها حضوری باشکوه داشته‌اند.

معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: به همه مدیران توصیه می‌کنم با توجه به مزیت‌های شهرستان در بخش‌های تجارت و صیادی و گردشگری تلاش کنند و شهرستان را به سمت شکوفایی و بالندگی سوق دهند.

پرآور با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم افزود: مسئولان شهرستان باید در اسکان و پذیرایی و ساماندهی مهمانان نوروزی اهتمام ورزند و هیچ فرصتی را در این مسیر نباید هدر دهیم.

وی بیان کرد: استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارد و به دلیل ارتباط نزدیکی که با مردم شهرستان دارد آشنایی زیادی با مشکلات شهرستان دارد و برای مرتفع کردن مشکلات همت ویژه دارد.

پرآور گفت: استاندار به دلیل حساسیت خاص عسلویه، با دقت برای انتخاب فرماندار این شهرستان کنکاش کرد و اسماعیلی که مدیری آشنا با صنعت نفت و باتجربه در رده‌های مدیریتی وزارت کشور را برگزید که امیدواریم در این مسئولیت به موفقیت لازم برسد.

در این آیین با تقدیر از خدمات مجید محمودی(فرماندار سابق)، حسن اسماعیلی به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول