اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر بهداشت

دانشکده پرستاری سنقر افتتاح شد

دانشکده پرستاری سنقر امروز با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان و نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

دانشکده پرستاری سنقر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنقر، دانشکده پرستاری سنقر بعد از ظهر امروز با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان، نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و دانشجویان این دانشکده افتتاح شد. 

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنقر اظهار داشت: با پیگیری‌های چند ماهه، موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری سنقر صادر شد.

محمدابراهیم محبی ادامه داد: این دانشکده با پذیرش حدود 25 دانشجوی پرستاری از محل تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از این ترم (ترم بهمن ماه) کار خود را آغاز می‌کند و دارای سه کلاس درس است.

محبی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای شروع به تحصیل دانشجویان تهیه شده، تاکید کرد: به‌‌ عنوان خادم مردم تلاش می‌کنیم رشته‌های این دانشکده در ترم‌های آینده گسترش پیدا کند.

محبی از وجود سالن اینترنت، کتابخانه، آزمایشگاه و... در این دانشکده خبر داد و ابراز داشت: با همکاری مسئولان برای ارتقای سطح آموزشی این دانشکده تلاش می‌کنیم و در سال 93 هزینه‌های این دانشکده در ردیف بودجه لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول