اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت گاز شهرستان کامیاران:

یک سوم روستاهای کامیاران گازدار هستند

مدیر شرکت گاز شهرستان کامیاران گفت: بیش از یک سوم مجموع روستاهای تابعه شهرستان کامیاران از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

یک سوم روستاهای کامیاران گازدار هستند

شهرام رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: زیربنای انشعابات و تأسیسات گازرسانی شهری در شهرستان کامیاران کامل شده و دو شهر کامیاران و موچش به طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی در خصوص بهره‌مندی روستاهای تابعه شهرستان کامیاران هم عنوان کرد: با افتتاح پروژه گازرسانی به چهار روستای این شهرستان که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، آمار روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی به 60 روستا رسید و اکنون بیش از یک سوم مجموع روستاهای تابعه شهرستان کامیاران از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

رمضانی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای سلطان سراج‌الدین نیز گفت: این پروژه امروز رسماً به شبکه اصلی گازرسانی متصل شد.

مدیر شرکت گاز شهرستان کامیاران به پروژه‌های گازرسانی در دست اقدام اشاره کرد و گفت: گازرسانی به دو روستای پالنگان و آسمان‌دره در دست اقدام است.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی گازرسانی به روستای هدف گردشگری پالنگان در حال حاضر 70 درصد بوده است که تا ورودی روستا پروژه پیش رفته است.

مدیر شرکت گاز کامیاران گفت: هدف اصلی ما بهره‌مندی تمام مردم از نعمت گاز طبیعی برای بهبود شرایط زندگی آنها است.

وی علت توقف پروژه‌های در دست اقدام را شرایط جوی نامناسب خواند و گفت: ادامه کار با توجه به نوع کار در شرایط جوی موجود مناسب است که به محض ایجاد شرایط جوی مناسب، این پروژه ها آغاز می‌شود.

مدیر شرکت گاز شهرستان کامیاران در پایان از گازرسانی به پروژه 1400 واحدی مسکن مهر شهر کامیاران اشاره کرد و گفت: این پروژه به طور کامل اتمام یافته و علمک‌گذاری‌ها تا ورودی واحدها کشیده و نصب شده است.

انتهای پیام/79018/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول