اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد

افزایش 3 هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته در نکا

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از فعالیت 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری ورزشکاران سازمان یافته نکا از سه هزار نفر بیشتر بودند.

افزایش 3 هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته در نکا

حسین دلیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این آمار در حالی در سال 92 برای ورزش نکا اتفاق افتاد که نسبت به سال گذشته با درایت و برنامه‌ریزی اصولی بیش از سه هزار ورزشکار بیمه شده افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان نکا به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر شهرستان انتخاب شد، افزود: در سی و پنجمین بهار انقلاب 35 برنامه فرهنگی ورزشی با حضور گسترده ورزشکاران زن و مرد در ورزش نکا اجرا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از ابقا تیم شهرداری نکا در لیگ دسته اول فوتسال کشور خبر داد و عنوان داشت: بازیکنان و کادر فنی شهرداری نکا در سه بازی آخر کار بسیار ارزشمندی برای حفظ سهمیه این تیم در لیگ کشور انجام دادند.

دلیری با اشاره به انجام مسابقات مختلف کشوری و استانی در این شهرستان اذعان داشت: مسابقات والیبال، جودو، تکواندو، فوتبال و فوتسال قهرمانی کشور و استان در دو بخش مردان و زنان به میزبانی نکا برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به قهرمان تیم چولینگ نکا در نخستین دوره المپیاد ورزشی روستائیان مازندران افزود: در حال حاضر با همکاری و تلاش مربیان و روسای هیئت‌های مختلف ورزشی ورزش نکا در حال توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول