اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

امکانات چشمه سورت مناسب گردشگران نیست

فرماندار ساری گفت: فضای منطقه چشمه سورت برای گردشگران مناسب نیست و برای ایجاد برخی زیرساخت‌های اولیه در منطقه، مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص دادیم.

امکانات چشمه سورت مناسب گردشگران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جواد واحدی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ساری، اظهار داشت: ‌استقبال نمادین از مسافران نوروزی در زمان تحویل سال جدید، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و گردشگرپذیر بودن منطقه، دستگاه‌های حفار در اسفندماه از حفاری در سطح شهر خودداری کنند.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود درباره سرمایه‌گذاری در منطقه چشمه سورت ساری، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که روستائیان آن منطقه با یکدیگر دارند شاید سرمایه‌گذار نتواند در منطقه کار کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر، فضای منطقه چشمه سورت برای گردشگران مناسب نیست و برای ایجاد برخی زیرساخت‌های اولیه در منطقه، مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص دادیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مدت‌ها است در مرکز استان به دنبال ایجاد کتابخانه ملی و مرکز اسناد هستیم، ادامه داد: محل زندگی‌ام را تخلیه کردم تا این مرکز ایجاد شود و به زودی با حضور صالحی امیری افتتاح می‌شود.

بانک‌ها و مراکز تجاری مسائل امنیتی را جدی بگیرند

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در این نشست، اظهار داشت: در پارک‌ها و سواحل روشنایی به اندازه کافی نداریم و این آمادگی وجود ندارد که گردشگر بتواند در شب در این مناطق استقرار یابد.

علی نیازی ادامه داد: ایستگاه‌های پلیس برای استقبال از بهار از 25 اسفندماه تا 14 فروردین 93 دائر می‌شود و نیروی انتظامی آمادگی صد درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی درباره برخی بانک‌ها و مراکز تجاری وجود دارد، گفت: در بازدیدی که از این مراکز داشتیم برخی از کمترین مولفه‌های حفظ امنیت برخوردار نیستند.

نیازی با بیان اینکه به ویژه بانک‌ها این مسائل را جدی بگیرند، یادآور شد: برخی از این مراکز از داشتن دوربین هم محروم هستند و اگر دوربین دارند یا قدیمی است و یا پوشش کافی نمی‌دهد.

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول