اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی کردستان خبر داد‌

پرداخت 700 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران در کردستان‌

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی کردستان از پرداخت 700 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران در این استان در سال‌جاری خبر داد.

پرداخت 700 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران در کردستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جمال یوسفی بعدازظهر امروز در کارگروه گردشگری استان کردستان در سالن دولت استانداری اظهار داشت: 700 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این استان پرداخت شده است.

وی از فعالیت 17 شرکت بیمه‌ای به صورت رسمی در استان خبر داد و گفت: بیمه ایران آمادگی پرداخت خسارات به مسافران نوروزی را در کمترین زمان دارد.

به گفته وی، کارشناسان خسارت بیمه‌ای به صورت شبانه‌روزی در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی از اجرای طرح نوروزی بیمه‌ها از 25 اسفند جاری تا 15 فروردین 93 در استان خبر داد و گفت: پایانه صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارات در پایانه سنندج ایجاد شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان نیز در این کارگروه بر حضور افراد کشیک برای پاسخگویی به نیازهای مردم در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: در ایام تعطیلات که سیستم اداری فعالیت‌های روزانه خود را مثل سایر ایام سال ندارند باید با اندیشیدن تمهیدات لازم مانع از بروز مشکلات می‌شود.

سیدمحمدعطا رحمانی‌آبیدر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های که نیاز به کشیک دارند باید به صورت ویژه به این مهم توجه کنند چراکه این کار مانع از ایجاد دید منفی نسبت به نحوه خدمات‌رسانی در بین مسافران و گردشگران می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه استان کردستان طی چند سال اخیر در زمینه جذب گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به مسافران از جایگاه خوبی برخوردار بوده و امیدواریم با بهره‌گیری از تجربیات گذشته بتوانیم بسترهای لازم برای ارائه خدمات هرچه بهتر را به مسافران نوروزی در تعطیلات پیش‌رو فراهم کنیم.

انتهای پیام/79002‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول