اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده برگزار شد

اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده با حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.

اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان شهرستان برگزار گردید.

محمد مرادی، فرماندار لنده در این نشست دید و بازدید را یک سنت حسنه ویژه ایرانیان خواند و گفت: سنت حسنه دید و بازدید و صله ارحام یکی از مهمترین ویژگی های مردم ایران زمین بوده که در عید نوروز شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

فرماندار لنده تصریح کرد: عید باستانی نوروز یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان لنده در ابعاد مختلف است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم داده و با رفع نواقصات ستاد تسهیلات سال گذشته، خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

مرادی تصریح کرد: مراکز خدماتی نظیر شهرداری، شبکه بهداشت و فوریت های پزشکی، بانک‌ها و فروشگاه‌ها و داروخانه شهر باید ضمن آمادگی نیروهای خود، کشیک نوروزی خود به فرمانداری اعلام کنند.

وی با اشاره به کوهستانی‌ بودن مناطق گردشگری شهرستان لنده گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان باید هرچه سریعتر نسبت به نصب تابلو‌های هشدار دهنده و رفع پیچ‌های خطرناک اقدام کند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده تصریح کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و لنده اقدام به برپایی چادرهای اسکان موقت و راه‌اندازی ایستگاه راهنمای مسافران و میهمانان نوروزی اقدام کنند.

مرادی یادآور شد: معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهرستان لنده را باید به بهترین شکل ممکن به مسافران و گردشگران نوروزی انجام شود تا ضمن شناخت کامل به جذب گردشگران بیشتر کمک کند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده از اصحاب رسانه خواست تا در معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی شهرستان تلاش کنند.

وی در پایان امنیت را مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین مسئله برای گردشگران خواند و متذکر شد: نیروی انتظامی، سپاه و دادگستری و راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده نسبت به تامین امنیت مسافران نوروزی و امنیت جاده‌ای اقدام و زمینه مسافرتی خوش را برای میهمانان مهیا سازند.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول