اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

ضرورت تنظیم سند جامع مبارزه با مواد مخدر در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت تنظیم سند جامع و افق چشم‎انداز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد.

ضرورت تنظیم سند جامع مبارزه با مواد مخدر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ علی‎اصغر طهماسبی ظهر امروز در نشستی صمیمانه با کارکنان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر آن هم از نوع صنعتی، نشان‌دهنده فعالیت دشمن و عوامل نفوذی آن به واسطه تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آلوده کردن نیروی انسانی جوان کشور است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان‎ها به واسطه فضای فعالیتی در پیشگیری، اطلاع‎رسانی، مقابله، درمان و ... در این حوزه وظیفه بسیار حساسی را بر عهده دارد و باید با نیازسنجی و اولویت‎گذاری فعالیت‎ها را به پیش ببرد.

طهماسبی با تأکید بر تشکیل یک بانک جامع اطلاعاتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر افزود: داشتن نگاه تدبیرانه در تمام ابعاد کاری، هم‎افزایی، هم‎اندیشی و تعامل با دستگاه‎های مرتبط در این حوزه از جمله دادگستری، نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و ... از نکاتی است که باید مورد توجه کارکنان، در دبیرخانه شورا قرار داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین بر لحاظ کردن سرعت در کارها، استفاده از تمام ظرفیت‎ها و ابزارها، آسیب‎شناسی و ساماندهی راهکارها در این حوزه و مدیریت منابع موجود، با نگاه توسعه‎محوری تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت الزامات اداری و سلامت کاری مهمترین اصل کار در هر دستگاهی است و باید توجه داشته باشیم که ارائه آمار دقیق و مطابق با واقعیت به مسئولان کشوری، رفتار صحیح در محیط کار و مشخص شدن افق دید که به کجا خواهیم رسید، مهمترین اصول در حوزه کاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام/2307/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول